25 stycznia 2012

Ko ko ko....... Kokoszki

Kurczątka, kurczątka
W stodole były.
Malutką dziureczką
Powychodziły.

Widziałeś chłopczyku?
Widziałem, panie.
Malutką dziureczką
Patrzyłem na nie.

Widziałaś dziewczynko?
Widziałam, panie.
Malutką dziureczką
Patrzyłam na nie.









 Powiem wam bajeczkę,
Miałam kokoszeczkę,
A ta kokoszeczka
Znosiła jajeczka.

Wcale to nie bajka,
Że z każdego jajka
Wyszła ta żółciutka
Kureczka malutka.

 Potem ta kureczka
Koło ogródeczka
Razem z kurczątkami
Zbiera ziarneczka.

Jastrząb wygłodzony
Raz nastawił szpony,
Ale moja kurka
Podarła mu piórka.



Więcej zdjęć na Sielankowym Targu. Zapraszam :))

33 komentarze:

  1. Śliczne te kokoszeczki i wspaniały wierszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kurki - ażurowe - cieniowane najpiękniejsze...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kurki pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokoszki są wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że sie podobają :) Pozdrawiam wszystkich :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kokoszki :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Założyłaś piękną hodowle kokoszek - są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kokoszki :)))wielkanocne szydełkowanie czas chyba zacząć, hihi :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. One sa po prostu NIESAMOWITE !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne stadko dorodnych kokoszek! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kokoszki i takie pracowite! Wytrwale wysiadują jajeczka.Najbardziej wpadły mi w oko te dwukolorowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że sie podobaja bo o to przeciez chodzi :))
    Pozdrawiam Was bardzo, bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Są czaderskie - ja ogólnie nie lubię motywów wielkanocnych takich tradycyjnych czyli kur :) ale te mi się bardzo podobają własnie jako alternatywa na malowanie jajek.

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany ! Minus 15 a tu juz Wielkanoc --- ja dopiero robie co nieco na Walentynki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka produkcja:))fajne te kureczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. einfach KLASSE..
    LG vom katerchen

    OdpowiedzUsuń
  17. Kureczki urzekają swoją prostotą.Chciałam sobie wydziergać, bo ręce mam jeszcze sprawne,ale nie wychodzi mi kształt. czy mogłabym prosić o wzór? (wanda27@wp.pl). Pozdrawiam serdecznie.
    Wanda

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się cieszę, że skorzystałam z zaproszenia i tu zajrzałam.
    No proszę, taki mróz, a tu już powoli wiosna :) Dobre remedium na zimę, chyba też spróbuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello!

    I'm in love with these chicken! How much would you charge me for one of them? I'd like a white and red one, just like the fourht you showed. Would it be possible to be sent to Brazil? I can pay you by PayPal.

    Please, if you are interested in do so, e-mail me carlasturmer(at)uol.com.br or seek for me at Facebook: Carla Sturmer.

    I thank you for your attention in advance. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokaźne stadko wyhodowałaś.
    Bardzo przypominają mi tę z mojego opisu, który jest tutaj:
    http://splocik.blox.pl/2009/03/Azurowa-kokoszka.html
    Czy korzystałaś z mojego opisu?
    Pytam, bo nie natrafiłam na informację, skąd zaczerpnęłaś inspirację i opis, może to po prostu przeoczenie :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Splociku :) Kurki robie od ponad 5 lat. Rozpisała mi wzór koleżanka z jakiejs rosyjskiej strony. Twój wpis jest z 2009 roku więc nie jest on od Ciebie. Może korzystałyscie obie z tego samego źródłowego schematu?
      Pozdrawiam. Dorota

      Usuń
    2. W tym rzecz, że ja nie korzystałam z opisu, tylko sama robiłam opis, a kurkę wykonałam na podstawie zdjęcia przysłanego mi przez koleżanką.
      Być może było to zdjęcie z tej rosyjskiej strony.
      Bardzo ładnie wyglądają cieniowane kurki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  21. cudne są te kurki :) czy mogłabym prosić o wzór abym i ja mogła się cieszyć nimi? asiuk87@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. witam, szydełkowaniem bawię się od niedawna a Pani kurki bardzo mi się spodobały, czy mogłabym prosić o wzór do nich może mnie też uda się taką wydziergać gosiunia1710@gmail.com dziękuję i życzę dalszej owocnej pracy

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, szydełkowaniem bawię się od niedawna i bardzo spodobały mi się Pani kureczki, jeśli mogłabym dostać od Pani wzór będę bardzo wdzięczna, może mnie też uda się taką wydziergać gosiunia1710@gmail.com dziękuję i życzę dalszej owocnej pracy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.