21 stycznia 2012

Serwetki z Francją w tle

O podróży do Francji marzy wielu ludzi. Nikogo też nie trzeba namawiać na wyjazd do tego wyjątkowego kraju, jest on jednym z najchętniej odwiedzanych państw na świecie. Francja wabi szczególnie artystów, romantyków i młodych ludzi. Niewątpliwy wpływ na właśnie taką popularność na świecie ma jego stolica – Paryż.
Sama miałam okazje pare lat temu zwiedzic Paryż. Byłam w nim tylko raz ale za to cały tydzień. Mam nadzieję zwiedzić Go jeszcze raz w życiu. A może nie tylko raz.....

Widok z wieży Eiffla

Jeden z paryskich mostów

Champs-Elysees

Widok z Wieży Eiffla



Jeśli marzycie o romantycznej podróży z której wspomnienia będą trwały wiecznie, wybierzcie się do Paryża. Paryż nazywany również „miastem miłości” jest idealnym miejscem na podróż z ukochaną osobą.;)))

Wspominając tamta wycieczkę, moje serwetki przypominają mi Francję.

I tak - Serwetka "Francja" - więcej zdjęć tutaj



Druga serwetka to "Prowansja" - wiecej zdjęć tutaj



I ostatnia z serwetek "Lawenda" - więcej zdjęć tutaj



Spokojnego tygodnia :) - Dorota


9 komentarzy:

  1. Witaj,serwetki piękne-jesteś Mistrzynią!
    A we Francji też kiedyś byłam,w Paryżu również, i podobnie ,jak Ty-przywiozłam stamtąd wiele miłych wspomnień i nadzieję,że kiedyś tam wrócę.
    Serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. hej,
    ja tez bylam w Paryzu, ale nie z tym ukochanym... musimy sie tam wybrac :)
    serwetki bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba sposób pokazania Twoich dziergadełek...
    Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie serwetki Twoje są śliczne.Lubię szydełkować, zwłaszcza duże serwety z elementów. Ale od roku "wpadłam" w szpony "koralikowania" i szydełko leży i czeka na lepsze czasy.
    Marzy mi się Paryż, ale obawiam się,że zostanie w krainie niespełnionych marzeń.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko, serwetki piękne, te które dotarły również! :-) dziękuję
    Kochana, daj więcej zdjęć z Paryża, proszę, podróż moich marzeń, już nawet niekoniecznie z ukochaną osobą :-)pozdrawiam serdecznie i dzięki, że Jesteś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te maleństwa i nazwy mają urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super serweteczki :)
    a ja we Francji nie byłam i nie mam ochoty tam jechać. jakaś może i dziwna jestem.. ale czy wszyscy muszą chcieć tego samego? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie marzyłam o Francji a niedawno miałam okazję zwiedzać prowansje, rzeczywiście jest tam pięknie.
    Serwetki śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję Twego bloga od jakiegoś czasu i ciągle się zachwycam tymi miniserwetkami. Ja też szydełkuję, mam całkiem pokaźną kolekcję takich małych serwetek i właśnie zakładam swojego bloga, żeby się nimi (i nie tylko nimi) chwalić ;)
    Testuję różne kordonki, ale ciągle nie mogę znaleźć tego idealnego. Czy mogłabyś napisać z jakiego kordonka powstają Twoje serwetki, wyglądają perfekcyjnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.