27 lutego 2012

Dziecięcy pled

 Wydziergałam, skończyłam pierwszy w swoim życiu pled. 
Pled w kolorach kremowego ciastka, truskawkowej pianki i szarej szklanki w której znalazły się te smakołyki:)). Kocyk jest "dziewczyński"... czyli w kolorach jakie lubią małe kobietki. Ten w wymiarach             68 cm x 68 cm nadaje się dla córeczki, wnusi, chrześniaczki  która dopiero co pojawiła się na świecie. Będzie jej służył przez parę lat, przykrywając najpierw ja cała a potem już tylko nóżki. Będzie kojarzył się             z dzieciństwem, bezpieczeństwem i ciepłem.




Wykończony koronką z pikotkami. 




Stwierdzam, że jest to znakomity prezent dla noworodka gdy idziemy w pierwsze odwiedziny. Szkoda, że wcześniej nie wpadłam na ten pomysł i nie obdarowywałam takim prezentem nowo pojawiających się członków Rodziny.




Dla zainteresowanych dodam, że pledzik ten jest do kupienia. Mogę także wykonać identyczny większy lub w innym zestawie kolorystycznym. 

Życzę wszystkim dobrego początku tygodnia :))
Pozdrawiam. Dorota

13 komentarzy:

  1. Śliczny, słodki. Na pewno się przyda jakiemuś dzidziusiowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. bella, molto fresca!! starebbe bene in una sala shabby :)
    baci
    elly

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :) Bardzo mi się podoba wkomponowanie szarego koloru - dzięki temu pledzik jest "dziewczyński", ale nie przesłodzony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny jest i tak jak napisalas fantastycuna pamiatka:)
    pozdrawiam
    ps:zaraz odpisze na @

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż i popiel zawsze świetnie razem wyglądają,biały cudnie rozświetla :) Wykonanie perfekcyjne.Prezentacja zapiera dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma fajne kolorki , no ale tylko podziwiać bo ten wzór to monotonna praca.Ja w życiu "popełniłam' kilka kocyków .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo ładny! Ja tylko takie prezenty - hand made by Myszka - robię dla nowych dzidziusiów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała inspiracja - jest piękny pod każdym względem i kolorystycznym i formy.
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki dziewczyny :) Mi tez sie podoba :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.