27 kwietnia 2012

Babciny dom

Witam wszystkich w piekny, piatkowy poranek. U mnie slonecznie i wiosennie. Dzisaj kolejny dom, który skojarzył mi sie z Babcią. Może nie moją ale kobieta, która jest juz staruszką. Spodobała mi się weranda - tak mówi sie w moich stronach i maleńkie schody wejsciowe do domu. Wyobrazam sobie mieszkająca tam babcię, może ze swoim mężem. Oboje niewielkiego wzrostu albo już przygarbieni z racji wieku. Siedza sobie wieczorami na tej swojej werandzie albo w ciepłe, letnie wieczory na ławce (której nie ma) przed domem. Rozmyslają o przeżytym życiu i wspominają w ciszy swoje młode, szczęsliwe lata.


Weranda z kolorowymi szybkami i maleńkie schody.




Z prawej strony wyobrazam sobie kwitnące malwy.




Ten fragment domu nie bardzo mi się podoba. Może nie sama sciana ale to, że jest tak odkryty. Pewnie rosły tutaj drzewa owocowe, ktore teraz własnie by kwitły i już w mojej wyobraźni jest pięknie.


Poza tym zapraszam do mojej Wieczornej pracowni gdzie można wylicytowac moje dziergadełka.
Za ile wylicytujesz - za tyle kupujesz :))
Zapraszam. Dorota

11 komentarzy:

  1. Ogladajac Twoje zdjecie obejmuje mnie tesknota za Polska, mama, moim miastem. Tez mozna bylo spotkac takie stare drewniane domki...Ale w taaaamtych czasach nie robilam az tylu zdjec , wydawalo sie ,ze i jutro mozna bedzie je zobaczyc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba dom. Z powodzeniem mogłabym w takim zamieszkać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są te stare domki i za każdym razem jak je pokazujesz też topię się w wyobrazni i marzeniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te stare domki, a tak często przechodzimy obok i nic nie widzimy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj piękny Ci on tylko odstaszający jest dach z azbestu, normalnie szkoda ludzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te domki,szkoda ,że popadają w ruine.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko, fajny pomysł z fotkami "domków z przeszłości". Powracają wspomnienia ...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś zupełnie w starym stylu:) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam stare domy...dlatego troszeczkę się na nich znam :)
    Babcia musi ściągnąć eternit z dachu i ścian, bo będzie mieć kłopoty...
    magdak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha... no właśnie... romantyzm sobie realność sobie :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.