23 kwietnia 2012

Drewniany dom

Obiecałam zamieszczać codziennie nowe zdjęcia starych domów. Może to ostatnie ich fotografie.
Drewniane domy doskonale prezentują się w krajobrazie leśnym, górskim oraz na wsiach. Urokliwy wygląd oraz zapach żywicy sprawia, że nawiązujące do tradycji domy z bali cechuje przytulny, gościnny charakter a kazdy z nich ma swoją historię. Na razie nie spotkałam nikogo podczas ogladania ich aby chciał mi cos na ten temat powiedzieć. Dzisiaj przedstawiam kolejny - drewniany...














Poza tym zapraszam do mojej Wieczornej pracowni gdzie można wylicytowac moje dziergadełka.
Za ile wylicytujesz - za tyle kupujesz :))

10 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba:)Piękny!Taki z klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. JESLI ktos ma pomysl na taki dom i wlozy wklad finansowy w odrestaurowanie to powsTja domy bajecznie piekne.Potem juz tylko staja sie obiektem westchnien jak dostana drtugie zycie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromna słabość do chat i domów z duszą ...pozdrawiam :)

      Usuń
  3. To prawda, takie domy mają duszę. Ogromnie podobają mi się jednak jakby zarezerwowane są na Polskę wschodnią i tereny gór. Tu na wsiach nie widziałam drewnianych chałup.Są za to poniemieckie z cegły.
    A szkoda, gdyż te modne szkarady, parterówki i takie tam, wszystkie w tym samym kolorze, z metalowymi płotami i trawką jakby do golfa stworzoną, są nieładne. Psują wręcz wizerunek Polskiej wsi. Ale to jest moje zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wpisy o starych domach !!! Podpisuje sie pod nimi obydwoma rekami !!!
    Wstawiaj jak najczesciej! Sciskam-Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze trochę takich jest, ze względu na nie, będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sentyment do takich domów:))moje dzieciństwo a właściwie wakacje były w takim domu spędzane:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki dom to moje marzenie, tylko jeszcze trochę kaski na przeniesienie brakuje .Ale się zawzięłam, trzymajcie może się mi uda . Pozdrawiam wszystkie romantyczki- marzycielki kochające domy z duszą .

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam stare domy, budzą we mnie wspomnienia i poruszają serce!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.