22 kwietnia 2012

Stary dom

Wybrałam się dzisiaj z aparatem na poszukiwania. Dawno nie pokazywałam domów opuszczonych, walacych się czy niezamieszkałych.  Pojechałam do pobliskiej miejscowosci i powiem Wam, że byłam zaskoczona ile tam jest takich staruszków. Uwieńczyłam sporo na fotografii i będę pokazywała sukcesywnie przez cały tydzień. Już planuje następne wyjazdy.:)
Pare miesięcy temu mogliscie zobaczyć Niebieski domek w Bystrej przy ul. Klimczoka i Zapomniany dom.
Teraz zapraszam Was do obejrzenia kolejnej Perełki póki jeszcze stoi i nie odejdzie bezpowrotnie.





Bardzo ciekawe okno

Zawsze bardzo mnie interesuja w starych domach drzwi. Tutaj nie udalo mi sie sokonac zbliżenia.







A co do szydełka, to moje kołnierzyki ciesza sie ogromnym powodzeniem, więc robie już 7-my :))
 Skończyłam tez niewielka serwetkę, która została już podarowana.


Na tym dzisiaj zakończę aby was nie zanudzać ale....zapraszam jutro do obejrzenia kolejnego, stareńkiego domku.

Poza tym zapraszam do mojej Wieczornej pracowni gdzie można wylicytowac moje dziergadełka.
Za ile wylicytujesz - za tyle kupujesz :))
Dorota

18 komentarzy:

  1. Te domki mają zawsze coś w sobie.U nas został taki tylko jeden,ale miejsce w jakim jest położony jest niezwykłe.Nie wiem jak to jest,czy dlatego ze tam już nie ma życia?Tak czy inaczej zawsze marzyłam żeby tam zamieszkać...
    Dziergadełko śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trilli, a może pokażesz nam ten domek

      Usuń
  2. Chatka cudna, niedługo już popadnie w ruinę. Szkoda, że nie ma nikogo kto zadbałby o nią. Lubię takie domy z duszą. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak ten domek niszczeje. Przecież plac, na którym stoi jest czyjąś własnością, więc dziwie się,że nikt o to nie dba. Rozumiem, że być może starzy właściciele już nie żyją, no ale jacyś spadkobiercy przecież istnieją.
    Lubię ogladać Twoje "dziergadełka".
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell, niejednokrotnie jest tak że ludzie po prostu nie maja pieniędzy. Czasem jest tak, że ludzie uważają, że niewarto takich domów remontować, ponieważ pochłoni to masę pieniędzy...

      Usuń
    2. Zauważyłam,że u nas ludzie na wsiach mało dbają o swe domy - nie mają zwyczaju naprawiać, gdy uszkodzenie jest małe, a potem jedna usterka nakłada się na drugą i w końcu najczęściej mieszkają w ruderze.A niestety dom to worek bez dna i ciągle wymaga pracy i napraw.
      Miłego, ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam stare domy. Nawet nie w ruinie, ale stare - takie małe chatki skryte w gąszczu wszelakiej roślinności. Jedną taką chatkę sobie upatrzyłam i stanowi moje skryte marzenie, niestety nie wiem nawet czy byłaby do sprzedania.

    Pozdrawiam!
    Liadan

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zawsze korci aby zajrzeć do srodka (przez okno oczywiście).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mnie tez to korci i nawet szukałam możliwosci wejscia. Obok jednak jest troche domów i bałam się czy ktoś mnie stamtąd nie przegoni. Jednak zaryzykowałabym, ale... musiałabym przejść przez płot, a byłam w spódnicy :))

      Usuń
  6. Szukając mojego domku dostałam wiele zdjęć od Agencji Nieruchomości takich domów pięknie położonych ale ruiny.Większość tych domków nie ma uregulowanych praw właściela albo jest ich kilku.Rodzice nie zrobili testamentu a dzieci latami sądzą się o spadek .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyż nie byłby piękny,gdyby go odnowić.Ludzie nie wiedzą co mają. Koło mnie też pełno takich domków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze niszczeja tak piekne stare domy. Jak bede w tamtych okolicach musze wybrac sie na zwiedzanie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh zdobyć takie stare drzwi albo okienną ramę......

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde piękny i ciekawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne i cudowne te domy szkoda że tak zaniedbane i wcale się nie dziwię że twoje kołnierzyki cieszą się powodzeniem bo są cudne pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie czy w takich starych, opuszczonych budynkach można znaleźć ciekawe przedmioty. Skoro nie można byłoby budynku uratować, to może te przedmioty ocalić od zapomnienia... Ale się rozmarzyłam przy tych zdjęciach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie staruszki!
    od razu widać potencjał jaki piękny mógłby być

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.