2 czerwca 2012

Dom Dutków

Chciałam zaprezentować Wam kolejny stary dom. Ten także znajduje sie w mojej dalszej Rodzinie. Mój dziedek miał siostre - ciocie Władzię, która miała dwóch synów - wujka Kazka i wujka Mariana. W tym domu mieszkał wujek Kazke, który wprowadził sie do rodzinnego domu swojej żony. Oboje juz nie żyją. Wiecie, że ja nigdy w tym domu nie byłam.
Nie wiem jakie ma w srodku rozmieszczenie.
Ten dom napewno ma ponad 100 lat.....






A ja pracuję nad zazdostką w serca. Wymagany wymiar ma mieć 10 serduszek, czyli pozostało jeszcze do zrobienia 3,5 :))



Życzę wszystkim spokojnego weekendu:) Dorota

16 komentarzy:

  1. Gdzie znajduje się ten piękny domek - choruje na taki - marzy mi się przeniesienie takiego starego domku z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dom znajduje sie w Wilkowicach na ulicy Żywieckiej. Zaraz przy drodze, po prawej stronie przed restauracją "Pod Kuźnią".

      Usuń
  2. O ten dom chyba ktos dba bo jak na taki wiekowy to dzielnie się trzyma. Podoba mi sie jego kształt a szczególnie dach.
    Zazdroska śliczna myslę,że te 3,5 serduszka machniesz w mig:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu muszę jak najszybciej skończyć poniewaz mam zamówienie na pledzik dla dziecka, ktory muszę zrobić w tydzień :)

      Usuń
    2. Dasz radę!!! Wierzę w Ciebie:)))

      Usuń
  3. Takie domki mają w sobie coś z magii!I zazwyczaj ich położenie też jest istotne :)
    A firaneczka jest słodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie raczej już takich domków nie ma...Pozdrawiam Dorotka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko ale sa pewnie inne tez piekne :)

      Usuń
  5. Fotkę zrobiłaś, a czemu go nie odwiedziłaś? Chyba by pozwolili.Fajna chałupka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu pewnie by pozwolili ale mój kuzyn wciąz chodzi " w ciasnych butach". :)

      Usuń
  6. Praca nad zazdroską dobrze Ci idzie, a te serduszka to fajny pomysł. Ech, takie stare domy pachnące historią, które wiele widziały i przeżyły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest zawsze Ago zastanawiające - co widziały te domy i ściany ...

      Usuń
  7. Ach robiła tę zazdroskę :) ze schematów zamieszczonych na szydełkomani :) Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny dom i zazdroska śliczna :))) Życzę szybkiego wydziergania jej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach to archiwalny wpis... :)))) I zdążyłaś zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.