7 kwietnia 2013

Kolejna zazdrostka

Przedstawiam Wam kolejna zazdrostkę :) Kolor biały, delikatny. najdziwniejsze jest to, że sama nie dorobiłam się jeszcze żadnej do własnych okien. Nie, nie mówię, że ich nie miałam. Były 3 komplety:  w róże, winogrona i takie delikatne - neutralne. Niestety do innych okien, które parę lat temu zostały wymienione. Gdy fotografuję zamówione zazdrostki to wciąż się nimi zachwycam. Okna wygladają tak rustykalnie, czysto.... To jak dla mnie najwdzięczniejsza ozdoba i nie wyobrażam sobie już innych.




I jeszcze powstaja trzy minimalne koroneczki, które będa powieszone w kredencie.

I towarzysz większosci moich ostatnich zdjęć :)

Udanego tygodnia. Dorota
PS. Dla zainteresowanych różnego rodzaju podkładkami, zapraszam do Licytacji
na Wieczornej Pracowni. Za ile wylicytujesz - za tyle kupujesz.

29 komentarzy:

  1. Przecudna zazdrostka, towarzysz też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroska jest przepiękna! A ja nie mam okna gdzie bym mogła sobie powiesić:( jedynie łazienkowe mi pozostaje ale i tak tam nie mieszkam teraz:( Pokaż następnym razem ten hafcik z rumiankami:) ciekawa jestem co to i czy to Twoje dzieło?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko w łazience tez można :) A woreczek z haftem rumiankowym nie jest niestety moim dziełem :( Mam parę haftów, które jest dziełem rąk Ilony. Zrobie kiedys osobny wpis z jej hafcikami i podam linka do Jej bloga :)

      Usuń
  3. Zazdrostka jest piękna.Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, taka ponad czasowa ...tez kocham zazdrostki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten wzór jest uniwersalny i pasujący na każda porę roku :)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam zazdroski robione na szydełku a Twoje Dorotko są piękne:) a takie małe koroneczki tez przykleiłam do półek w szafkach kuchennych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, teraz dziergam na zamówienie właśnie - trzy koronki po metrze długie. Mają byc ozdobą kredensu :)

      Usuń
  6. Cudna! Śliczny jest ten wzór :-) Piękną firaneczkę wydziergałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdrostka jest piękna, okno zyskuje zupełnie nowe życie :) Uwielbiam takie rustykalne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko. Firaneczka cudna. Podziwiam Twoją pracowitość.Serdeczności;) Ivaszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivaszko, jak przeczytasz ten komentarz to napisz prosze meila. Chciałam Ci podziękować za piękny prezent.

      Usuń
  9. Zazdroska bardzo urocza,jak wszystkie Twoje prace.
    Miłego i słonecznego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroska jest przepiękna! Marzę o takiej i może kiedyś się dorobię :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrostka jest przepiękna, mam nadzieje, że też sobie taka kiedyś wydziergam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna :) Ja mam swoją jedną zazdroskę, która wisi w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna zazdroska, bardzo mi się podoba. Ja niestety mam dosyć ciemną kuchnię i taka firaneczka zabiera trochę światła. Te które robiłam zawieszam na górze okna,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie cuda to i mnie by się do kredensu przydaly.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to jestem przeciwniczką firanek, nie mam w domu żadnej :) Ale gdybym chciała mieć zazdroskę, to chyba byłaby koronkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna zazdroska, a okno wyglada cudownie! :-)
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna piekna. Pięknie prezentujesz prace. A towarzysz ma piekną doniczkę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ta zazdroska jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna ta firaneczka ;) podzielisz się wzorkiem ;)?
    a okno w całości eh marzenie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarodziejko szydełkowa, pozdrowionka ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do spisu blogów

    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super firaneczka - robi się ją długo ale dla efektu warto.Bardzo lubię tu zaglądać i podziwiać Twoje dziergadełka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dorotko mam dla Ciebie świetne rozwiązanie, jak zrobisz zazdrostkę dla klientki to zawsze potrzymaj ją na swoim oknie przez jeden cały dzień, tym sposobem będziesz miała cały czas nową odsłonę swojego okna :) Prezentowana w tym poście zazdrostka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.