30 grudnia 2013

Pled różowo-brązowy

I znowu, na Starym 2013 Roku powstał pled szydełkowy dla dziecka. Bardzo lubię je robić. Włóczka gruba, miękka więc i robótki przybywa. Zaczęłam już dwa kolejne: jeden dla bratanicy kolejny ponieważ poprzedni nie został jeszcze ukończony) i dla mnie. Pierwszy chce zrobić na marzec. Drugi bez określonego bliżej terminu. Będą jednak znacznie większe od tych dziecięcych.
Kolory: ecru, brąz, brudny róż i róż.
 





I wszystkie trzy pledziki. szkoda, że w mojej rodzinie nie rodzą się teraz dzieci. Na pewno zostałyby takimi obdarowane.


I moja tegoroczna choinka. Żywa, z własnego ogródka i z własnoręcznie wykonanymi ozdobami.

 I wszędobylski Ignacy.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Dorota

36 komentarzy:

  1. piękne koce :) super dobrane kolory
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyki piękne,sama bym się o takie pokusiła, ale nie wiem, czy starczy mi cierpliwości:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno Ci starczy. Zaczynaj :)) Codziennie wieczorem parę kwadracików i nawet nie spostrzeżesz jak zrobisz cały pled :)

      Usuń
  3. przepiekne kocyki, kolorki z tego pierwszeg jak najbardzie w moim stylu:) pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami - dziękuje Ci bardzo :) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

      Usuń
  4. Och, kocyki są piękne! Ja ostatnio zrobiłam poduszkę z takich kwadracików i chyba pokuszę się o kocyk do kompletu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba :) Powodzenia w dzierganiu :)

      Usuń
  5. śliczne pledziki, szkoda, że mój synek już taki duży.
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to trzeba zrobic dla siebie - ciut większy :)

      Usuń
  6. Piękny kocyk!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, wszystkiego co najlepsze w całym 2014 roku :)

      Usuń
  7. Dorotko zacznę od Ignacego;-)))) jest BOSKI!!!!
    Pledy są cudownie piękne i bardzo piękne wykonane.
    W Nowym Roku życzę dużo zdrowia,uśmiechu na twarzy i spełnienia marzeń.
    Całuski
    Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bardzo Ci dziękuje zaa zyczenia. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jest piękny. Ile potrzeba włóczki na takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miko, nie zważyłam tego kocyka. Napisze tutaj informacje ile pochłonął włóczki :) Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękny kocyk :-) Rewelacyjne kolory.
    Już nie mogę się doczekać na następne :-)
    Cudna choinka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuje :) Dwa kolejne sa już w trakcie pracy....

      Usuń
  10. Dorcia -kolejny cudny kocyk wyszedł spod twoich rąk. Zycze ci samych wspaniałych chwil w Nowym Roku, moze nawet w Nowym Domku. Dorotko nie znasz kogos kto chciałby dac w dobre ręce małego kotka ? :-)). Tak mi sie przypomniało jak zobaczyłam twojego rudzielca :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuje :) Pisałam do Ciebie odnośnie kota. Wiem, że schronisko bielskie ma mnóstwo takich maluchów :)

      Usuń
  11. Dorotko, tobě i celé rodině PF2014!
    Moc zdravím, Helena

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko, zycze wszystkiego najlepszego, zdrowia i szczescia na ten Nowy Rok, pozdrawiam cieplutko i sciskam Cie mocno, ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam kocyki, są pełne barw. Piękne.
    Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i sił do realizacji dalszych projektów.
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w 2014 roku. U mnie choinka też jest ubrana w szydełkowe ozdoby-taka podoba mi sie najbardziej:)) Pieknie się urządzasz Dorotka. Muszę przyznać,że masz gust.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorotko... wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    u mnie... choinka sztuczna... pierwszy raz...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko,
    kochana Dorotko dziękuje za życzenia. I ja dzielę się z Tobą tym co najlepsze,najcenniejsze . Życzę zdrowia Tobie i Twojej Rodzinie .Pomyślności Sukcesów. Spokojności i Pokoju w życiu codziennym
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego życzę Ci w Nowym Roku !!!
    Twoje pledy są bardzo fajne, też się przymierzam do zrobienia jakiegoś, ale dla dorosłego...
    Piękną miałaś choinkę... Zachwyca...
    Pozdrawiam ciepło
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kocyki! Czy mogę zapytać, co to za włóczka? Wygląda tak mięciutko. Wszystkiego najlepszego życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te kocyki;) Muszę w końcu zrobić taki dla siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne pledy.
    dorotko w Nowym roku życzę spełnienia marzeń i wszystkich planów.
    Piekna choinka i cudowny Ignaś, podobny do mego Henia

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny, przymierzam się do takiego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pled jest piękny, przymierzam się do takiego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne pledy, mam nadzieję ze w 2014 popełnię swój pierwszy pled dla córusi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz piękne rzeczy :) Cieszę się, że pasjonatów szydełka jest tak wiele. Jeśli możesz zdradź mi proszę sekret, czy robiąc pled w kwadraty łączysz je potem szydełkiem czy zszywasz nitką? To jeden z moich ulubionych wzorów m.in na poduszki :) ale kocyka jeszcze nigdy nie zrobiłam- choć narobiłaś mi smaku! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obejrzenia moich szydełkowych prac.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zachwycona Twoimi pledzikami dla najmłodszych - bardzo mi się podoba ten ostatni, piękne kolory, piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.