13 kwietnia 2014

Poduszki

Od pewnego czasu, a dokładnie gdy zakupiłam nową sofę, zaczęłam zbierać poszewki.
W swojej szafie miałam już parę z poprzednich lat. Bardzo podobały mi się haftowane. Niestety nigdzie nie mogłam kupić takich, które by mi się spodobały. Od czego jednak mam głowę i ręce? Poszukałam wzorów, powiększyłam i wyszyłam. Na początek powstały z kurami i sercami. Będą jeszcze następne, tak aby można było je zmieniać stosownie do pory roku czy też zbliżającego się święta. Kury i koguty pasują na Wielkanoc. Jednak nie tylko. Przeczytałam, że kura "przynosi" pieniądze. Zobaczymy :) jak przyniesie to oczywiście nie omieszkam Was o tym poinformować.




Poszewka robiona na szydełku. Motywy, z których robiłam parę miesięcy temu pled. Z drugiej strony zwykła - tez szydełkowa. Robiona na zamówienie. Jest już w drodze do swojego nowego domu....za granicami Polski.


 

24 komentarze:

  1. Cudowną masz tą szydełkową podusię!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była robiona na zamówienie :) Osobiscie tez mi sie podoba i pewnie tez sobie taka zrobie :)

      Usuń
  2. Poszewki są śliczne Dorotko;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo je lubie.. a im bardziej oryginalne tym bardziej mi sie podobaja :)

      Usuń
  4. Faktycznie masz niezłą głowę i bardzo sprawne ręce tworząc takie cudne rzeczy. Jeżeli kura przynosi pieniądze to muszę jakąś zdobyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Kury musza byc :)) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ustawiam się w kolejce z zamówienie na takie poszewki z wzoru na pled - po prostu śliczne. A mam nadzieję, że sofa wygodna?
    W temacie kury - piękny ten koguci egzemplarz na straży wiosny w doniczkach.
    Pozdrawiam,
    Bożena z Bujakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz bardzo lubie tę kurke :) Ciut niestety ubił mi sie dziobek i ogonek :( ale nadal jest cudowna. A po podusie - serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  6. Piekne poszewki, a ta robiona szydelkiem, jest cudowna, pozdrawiam ciepl, ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne poduszki:) Sama też mam zamiar wykonać szydełkowe i na drutach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jak zrobisz poduchy to pokaz nam swoje dzieła :)

      Usuń
  8. Śliczne te haftowane drobiowe wzorki. W ubiegłym roku zakupiłam od Marzenki kurę na święta i powiem ci ze stoi na widoku cały czas, nie schowałam jej na pozostałą cześć roku.Wydaje mi sie ze to co mowisz o kurze i pieniądzach w moim przypadku sie sprawdziło :)). Tobie życzę tego samego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Lucy wczoraj dostałam od Marzenki malutka kurke. Do tego moje kury na poduchach i powinnam byc bogata :)

      Usuń
  9. Dziękuje :) Podobno przynosi :) Zobaczymy czy u mnie to sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko pieknie wyszyłaś te kury no i sofę kupiłaś super. Masz gust! Życzę ci aby kura przyniosła ci górę pieniędzy:)) Mam w pracy nowy komputer i nie zainstalowałam jeszcze GG a juz powoli mi tęskno za pogaduszkami z Tobą:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne poszewki kolorystycznie dopasowane do sofy, szydełkowa z elementów piękna.
    Pozdrawiam i życzę zdrowych pogodnych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladne poszeweczki - proste i orginalne. :) Lubilabym takze jako obrazek ( mniejszego rozmiaru) - oprawic w ramke i dekoracja w kuchni idealna - sielsko wiejsko, hmmm … to jest mysl! :) Rowniez poluje na ladna porcelanowa kurke.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotko,
    spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt! Wesołego Jaja!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Słonecznych i spokojnych Świąt:) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te poszewki, zdolne ręce masz....niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.