4 maja 2014

Dziewczyna z konwaliami

Maj, kojarzy mi się przede wszystkim z konwaliami. Są to jedne z tych kwiatów, które uwielbiam. Za ich delikatność i zapach. Co roku zasuszam sobie mały bukiecik konwalii aby cieszył mnie przez resztę miesięcy.
Aby już było całkiem majowo - ballada:
 
"Dziewczyna z konwaliami"
 
Rankiem w poza przeszłym roku
Szłaś ulicą z konwaliami
Ty i mój niepokój
Idąc chwilę obok siebie
Czytaliśmy spojrzeniami
Jak między wierszami

Hej, dziewczyno nieznajoma
Ciepło miałaś niesłychane
Jak w piorunie zabłąkanym gdzieś
Hej, poniosę Cię w pamięci
Będzie moim talizmanem
Twój rumieniec darowany mi

Widzę Cię na każdym kroku
Gdy się w moje myśli skradasz
Ty i ta ballada
Rankiem w poza przeszłym roku
Szłaś ulicą z konwaliami
Ty i mój niepokój

Hej, dziewczyno nieznajoma
Ciepło miałaś niesłychane
Jak w piorunie zabłąkanym gdzieś
Hej, poniosę Cię w pamięci
Będzie moim talizmanem
Twój rumieniec darowany mi
 
A  na początek, zrobiłam tez serwetki - podkładki.










 
 
Z wiosennym pozdrowieniem :) Dorota

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam ta piosenkę , uwielbiam konwalie , ateraz jeszcze twoje podkladki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją dopiero poznaje... :) i tez i się podoba :)

      Usuń
  2. Dorotko, sliczne podkladeczki a konwalijki moje kwiatuszki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Więcej nas lubi konwalie :)

      Usuń
  3. Tak jakbys czytala w moich myslach....

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładeczki takie delikatne, śliczniutkie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne podkładeczki, z filiżankami wyglądają bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, lubię takie zestawienia: biel z bielą, ecru, beżem..... to wg mnie wygląda tak czysto i elegancko :)

      Usuń
  6. Kolejne śliczne ! A konwalie ja też uwielbiam. Nawer podświeżaxz powietrza mam o ich zapachu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak krótko kwitną. Może też dlatego umiemy się nimi tak cieszyc?

      Usuń
  7. Śliczne podkładeczki ,a i bukiecik cudny.U mnie w ogrodzie konwalie dopiero wychodzą z ziemi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, to teraz możesz sobie kupic w kwiaciarni a potem będziesz cieszyła sie swoimi. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jak tu miło u Ciebie! Piękna piosenka a serweteczki bardzo eleganckie. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podkładki:)))bardzo lubię podawać kawę z tak właśnie włożonymi serwetkami między filiżankę a spodek:)))pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie podkładki moga byc i pod filiżanke bezposrednio jak i na talerzyk :)

      Usuń
  10. Krásná práce a krásné fotky!
    Zdravím Dorotko!
    Helena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Halanko :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Witaj Dorotko)) Uwielbiam konwalie, mam mały bukiet w domu ale nie wiedziałam,że mozna je suszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu :) Można :) U mnie juz jeden bukiecik sie zasusza :)

      Usuń
  12. Są tak delikatne jak te konwalie;)pięknie dopracowane;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna filizaneczka ❤ a z podkladkami wyglada baaardzo elegancko. U mnie jeszcze tulipany nie kwitly bo zima sie przeciagla a konwalie zakwitna pewnie w czerwcu ;) Wielokrotnie milam zamiar skusic sie na zamowienie podkladek aleee z lekkimi obawami odchodzilam od tego zamiaru poniewaz nieustannnie mam na mysli - poplamienie po kawie czy herbacie i co wtedy …? straca swoj urok ;) Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.