23 grudnia 2014

Czas stroić choinkę

Moja tegoroczna choinka jest jedyna w swoim rodzaju :) Nigdy takiej nie miałam. Parokrotnie myślałam, że mam marne drzewko... ale gdy to zobaczyłam wczoraj w pokoju ... stwierdziłam że przebiło wszystkie dotychczasowe ...Oto moja Zielona Panna.


 
Poza tym - dodam dla tych mniej uważnych - choinka nie ma czubka :))
Złamał się jakie 40 cm od góry :)) zastanawiałam się jak ja mam ja ubrać :)

Ale koleżanka z pracy (chyba aby mnie pocieszyć), posłała mi zdjęcie choinki Jej Rodziców... od razu zrobiło mi się lekko :)) Jak stwierdziła, jej dzieci będą miały okazję zobaczyć jak piękna może być prawdziwa choinka :)
 
Wiec za życzenia "wesołych" dziękuje :))
Przedwczoraj udało mi się jeszcze skończyć ostatnie zamówienie.

 
Pozdrawiam. Dorota

12 komentarzy:

  1. Oj tam, czepiasz się choinki ;) jest przynajmniej jedyna w swoim rodzaju i tym samym wyjątkowa :)
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę :)

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) Jest wyjątkowa i niespotykana. Jedyna w swoim rodzaju tak jak przecież każdy z Nas jest inny :)

      Usuń
  2. Nie ma brzydkiej choinki :-) A Twoja jest na pewno jedyna :-) A mnie się bardzo podoba, tym bardziej, że nigdy nie miałam prawdziwej choinki...
    Firaneczki cudne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu a ja nigdy nie miałam sztucznej choinki. Od dziecka była w naszym domu zawsze prawdziwa. Kiedyś przynosił Nam mój Tato z lasu. teraz, gdy mojego Taty już nie ma.. musze radzić sobie sama. Wsadzam co roku parę choinek malutkich w ogrodzie i później wycinam je na święta :))

      Usuń
  3. Kochana wszystkiego najlepszego, serdecznie Cie pozdrawiam , pelnych radosci i milosci Swiat,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego Aniu :) Złożyłam Ci życzenia na twoim blogu :)

      Usuń
  4. ... te choinki są jedyne w swoim rodzaju :) ale napewno pachną ....
    powiem Ci że w ubiegłym roku miałam podobną i nie wiedziałam jak ją ubrać i ustawić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację.. pachną i są piękne :) Moja gdy zobaczyłam, tez nie wiedziałam jak ubrać. Nie miałam za bardzo gdzie lampek powiesić.. ale udało się i nie jest źle :)

      Usuń
  5. Witaj
    Ja chyba też wyślę Ci zdjęcie mojej choinki na pocieszenie - moja wyjątkowo licha z długimi gałęziami które pod naporem ozdób niczym od ciężkiego śniegu kładą się na ziemi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę :) wstawię zdjęcie tutaj :)

      Usuń
  6. mam "żywą" , pachnąca choinkę w doniczce jej główną ozdobą są lampki ... pięknie wygląda ... najlepszego po ŚWIĘTACH ;)
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.