29 grudnia 2014

Pierwsza poduszka

Wczoraj skończyłam pierwsza poduszkę z bawełnianego sznurka. Z grubym warkoczem. Podoba mi się :)) Podusia została wykonana na drutach w kolorze jasno beżowym. Rozmiar podusi to 42cm x 42 cm. Jest bardzo gruba i mięsista. Ozdobi i odmłodzi każdą kanapę lub fotel, znakomicie nadaje się do pokoju dziecięcego lub na prezent. Gdyby ktoś był zainteresowany to chętnie wykonam podusię w innym rozmiarze jak również zestawie kolorystycznym. Proszę pytać :)
Zaczęłam też dziergać dywan w odcieniu naturalnego, bawełnianego sznurka. Ale zanim go pokażę to pewnie minie troszkę czasu.
 



 
Pozdrawiam. Dorota
 

28 komentarzy:

  1. Dorotko byłam bardzo ciekawa podusi, nie kazałaś długo czekać na efekty swojej pracy. Podusia jest przecudnej urody!!!
    Pozdrawiam Iwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwko :) Widzisz.. a potem się nie wyrabiam z tekstami ;)) Już mam następną ale może pokaże ja w Nowy Rok. Pozdrawiam. Dorota

      Usuń
  2. Bardzo fajna podusia, LUBIE takie rozne podusie mysle,ze jest wtedy w domu przytulniej, jak drotko po swietach,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu :) Przeleciały szybciutko ale to nawet dobrze :)

      Usuń
  3. Piękna, taka surowa i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja..uwielbiam takie poduchy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamillo, ja też :) Będą i następne :)

      Usuń
  5. Mnie tez się bardzo podoba. Pięknie wkomponowała się we wnętrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są moje kolory... Takie lubię. Pośród nich odpoczywam

      Usuń
  6. Rewelacja !!! Pięknie pasuje do każdego wnętrza:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie uniwersalny kolor a i sznurki pasują prawie wszędzie. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo fajna podusia i pasująca do wszystkiego!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) coraz bardziej podobają mi się "sznurkowe" wyroby.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udany i uroczy debiut, chociaż słowo "debiut" w odniesieniu do tak doświadczonej mistrzyni jest zupełnie nie na miejscu. Przecież dla Ciebie Dorotko taka poduszka to kaszka z mleczkiem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna poduszka! Uwielbiam poduszki robione na drutach, nadają wnętrzu przytulności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie poduszki zrobione samemu :) Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała poduszka :-) Doskonały kolor i piękny warkocz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna podusia.Pozdrawiam bardzo cieplutko.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2015.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko poduszka śliczna i efektowna. Warkocz potrójny to wzór bardzo ciekawy:))) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace , serwertki i te poduszki niesamowite :)Dziękuję za zaproszenie :) Swoją drogą to jakiś omen :) Postanowiłam sobie jakoś niedawno że nauczę się na szydełkowania , a takie prace tylko mnie utwierdzają w moim postanowieniu :) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzenia wszelkiej pomyślności na Nowy Rok przesyłam :)Zapraszam także na mojego bloga , o pasji do shabby chic TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko dziękuję za ciepłe życzenia:)
    A w nadchodzącym 2015 roku życzę pomyślności, uśmiechu, sukcesów i zdrowia.

    Pozdrawiam, PA!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku, uśmiechu i satysfakcji, nie tylko z dzierganych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorotko, wszystkiego najlepszego,przede wszystkim zdrowia, duzo radosci i milosci na kazdy Nowy Dzien tego 2015,sciskam mocno,ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogody ,radosci i zdrowia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta dziergana poduszeczka, ze zwierzętami też są piękne. Mnie bardzo podoba się fotka na górze pierwszej strony. Chciałabym mieć takie wejście na działce :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.