2 stycznia 2015

Zmiana nazwy bloga - "Sielski dom na Groniu"

Witam serdecznie :)

Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich.
 
Witam w Sielskim domu na Groniu!
Rozgośćcie się proszę :)
 
Dorota
 

53 komentarze:

  1. Dzięki za zaproszenie. Z przyjemnością będę Cię nadal odwiedzać.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję. I czekam na dywany. Od kilku lat mam ochotę na wydzierganie własnego, ale cena sznurka mnie zabija, bo dywan ok. 250x250. A ja widziałam 100m za 17 zł + koszty wysyłki.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam Cię! :-D A jak się wystraszyłam, jak mi się pojawił napis, że taki blog nie istnieje! Jednak wzięłam się w garść i... posłusznie melduję, że znowu jestem! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota dziękuję za zaproszenie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego na nowym blogu:-) i w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku i nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie:) Jestem:)
    Wszystkiego najlepszego na nowym miejscu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :))

      Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

      Pozdrawiam serdecznie. Dorota
      http://sielskachata.blogspot.com/

      Usuń
  8. Już Cię mam w czytniku ;) Pozdrawiam noworocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Początek roku to dobry czas na zmiany ! Wszystkiego Dobrego w nowym miejscu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie ,ja już jestem obserwatorem .
    Wszystkiego dobrego Dorotko ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za zaproszenie. Piszę w komórce ale jak tylko otworzę komputer to zaloguje się .pozdrawiam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością przyjmuję zaproszenie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za wiadomość i zaproszenie .... a na Nowym Włościach i w Nowym Roku
    życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko , tego wpisu nie publikuj .... piszę zamiast gmaila ...

    ja kiedyś też myślałam o zmianie nazwy po pewnych perypetiach na początku ubiegłego roku / chociaż u mnie były zupełnie inne przyczyny/
    ale... z jednej strony nazwa - skowronkowa chatka - również wiąże się z
    nazwą mojego wybudowanyego domku i strasznie było by mi żal tej nazwy a z drugiej strony .. wyczytałam w opcji pomoc blogiera że sama zmiana nazwy bloga niczego w sumie nie zmienia bo i tak jest ponoć przekierowanie chyba że zakładasz Nowego bloga, podobnie zrobiła Monika z bloga Powrót do tradycji z kozami w tle .... a może jest i inna opcja o której ja nie wiem
    ... w każdym razie dziękuję za zaproszenie i powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie, bedę nadal Cię odwiedzać :)
    Wszystkiego najlepszego !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zaproszenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem,dziękuję za zaproszenie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i życiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowe miejsce w nowym roku , niech Ci się wiedzie .
    Dodałam nowy adres do bloglovina.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki Dorotko za podanie namiaru. Już sobie wszystko przestawiam, żeby móc Cię nadal odwiedzać. Życzę Ci mnóstwa radości związanej z blogowaniem, ale też wszystkiego dobrego w realnym życiu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zaproszenie:) Wszystkiego dobrego w nowym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sprawdziłam, jestem wśród obserwujących Twego bloga, więc mi nie umkniesz.
    Raz na jakiś czas każdy z nas coś w swoim życiu zmienia- czasem pracę, czasem miejsce zamieszkania a czasem...męża. Takie jest właśnie życie.
    Jestem pewna , że blog pod nowym "wezwaniem" będzie tak samo dobrze funkcjonował jak pod poprzednia nazwą - w końcu to osoba prowadząca nadaje mu duszę i treść.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorotko, ja też jestem i będę obserwowac oraz cieszyc oczy Twoimi pracami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Niechaj sprawy nabierają tylko Dobrych barw:)
    Już zapisuję Twój nowy adresik:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmieniłaś nazwę na FANTASTYCZNĄ! Wszystkiego dobrego, najlepszego w nowym roku. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę aby ten rok był dla Ciebie magiczny;) cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemością skorzystałam z zaproszenia :) Zapraszam też do dołączenia do mojej witryny :)Lubię Twojego bloga i Twoje prace , urzekły mnie swoją urodą.. nowym roku postawiłam sobie wyzwanie aby się nauczyć szydełkowania i robienia chodniczków, koszyków.... Uściski przesyłam i uśmiechu na bużce życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dorotko :)
    już się zapisałam do obserwujących :))
    życzę Ci by nowy blog był dobrym początkiem Nowego Życia :)))
    trzymam kciuki i pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za informację:) Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia w nowym..miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje za odwiedziny i zaproszenie. Niech Ci się dobrze wiedzie.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego dobrego w nowym roku i życzę powodzenia w blogowaniu;--} Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  32. Nowy rok,nowy rozdział w blogowaniu,życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczęśliwego Nowego Roku i wszystkiego co najlepsze . Dziękuję Dorotko za życzenia na moim blogu , chciałam odpisać ale nie mogłam Ciebie odnależć , dopiero dziś dotarłam bo zostawiłas wiadomość u Zadzierganej Owieczki którą odwiedzam , a więc jestem . Oczywiście że się rozgoszczę i będę zaglądać. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dorotko, mam nadzieję, że będzie Ci tu dobrze pod tym adresem, smutno mi z powodu takich zmian w życiu:( Pozdrawiam Cię Noworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dorotuś,już zapisuję sobie nowego bloga. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku Ci źyczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja zapisuję się jako nowy obserwator :)
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku życzę!
    Wierzę, że zmiana nazwy bloga pociągnie za sobą również inne pozytywne zmiany :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam, zmieniłam, zapisałam:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. ale się wystraszyłam jak zobaczyłam napis oczy moje były jak spodki ufff ale dobrze że mam twojego Fejsa i już jestem
    wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku
    może mi zdradzisz gdzie się zaopatrujesz w sznurek ? sama mam kręćka na druty :) pozdrawiam Halina ( nie udało nam się wtedy spotkać w Michałkowie - ale w kolejne wakacje będę ponownie z młodym ćwiczyć więc być może uda mi się :) ) abiwie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Dorotko już jestem u Ciebie i zapisuję się na ponownie:)))))

    Pozdrawiam,pa!
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej Dorotko, ja tez juz jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję, że pamiętałaś o mnie :* Czasami trzeba zrobić porządki w życiu:) Pozdrawiam Cię bardzo mocno i kibicuję Tobie w tworzeniu nowych pięknych prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za zaproszenie Dorotko nadal będę Ci towarzyszyć . Pozdrawiam Jola .

    OdpowiedzUsuń
  44. Dorotko, życzę Ci wszystkiego co najlepsze w tym Nowym 2015 Roku :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Twoja stała czytelniczka wszystkich Twoich blogów :)
    ania c.

    OdpowiedzUsuń
  45. Doskonały pomysł na zmiany, coś o tym wiem, trzeba coś zmienić by żyć. Wszystkiego co dobre życzę Tobie na każdą chwilę Nowego Roku. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Nadal będępodczytywać i podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  47. dziękuję za zaproszenie, z przyjemnością będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobrze, że się odnalazłaś, Dorotko!

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam,
    Tu Bożena z Bujakowa. Okrężnymi ścieżkami, pod górą, pod grapą wędrowałam, ale jestem!
    Pozdrawiam,
    B. z B.

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam serdecznie i dziękuję za zaproszenie;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego Najlepszego w NOwym Roku!!!! Wpadałam wcześniej i teraz będę wpadac i podziwiac Twoje Prace:)

    OdpowiedzUsuń
  52. W kleiłam link z nowym adresem u mnie na blogu, będę mieć na bieżąco Twoje wpisy Doroto.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.